Miss Lollipop
Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
SMK
Posted on Saturday 5 January 2013 @ 07:44 < 0 tomodachi >
ASSALAMUALAIKUM Hari tu aku pergi snk bandar rinching daftar sekolah.malunya macam budak darjah satu pula.hehehe.selang sehari pula aq gi sekolah untuk sesi pembelajaran.keesokan harinya aku ade program maju diri duduk kat dewan dari datang sekolah sampai balik sakit badan aku kalau duduk kat atas kerusi tak pe lah ini duk kat lantai ish ish ish memang sakit lah .pastu waktu solat amek wuduk punyelah beratur panjang.rehat pula tak cukup masa.nak beli makanan diorang semua tolak tolak macm budak budak pula.time datang sekolah duk kat kantin tunggu kawan kadang kadang kawan belanja air .nasib lah kawan belanja boleh sipan duit untuk masa depan.pastu keesokan harinya lagi aku kena duk kan dewan sekolah juga untuk sesi progran maju diri.cikgu terangkan pastu suruh salin pula tak ade meja ker jadi buruk pula tulisan .dah lah cikgu bagi masa kejap jer untuk aku salin sampai tak sempat aku nak salin.kalau tak salin nanti cikgu nak kutip n bagi markah kalau tak tulis kena hantar kat guru disiplin bagi marakah penalti OMG!!! tepaksalah buat baru n terpaksa membazirkan kertas buat dalam buku baru.ok la bye nanti kita sambung lagi eh......