Miss Lollipop
Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
Crush saye
Posted on Wednesday 17 July 2013 @ 10:43 < 0 tomodachi >
  Crush saya encem.comel.baik.setia.tapi tu yang saye nmpk pade dia .tapi perangai dia yang sebenar awin tk tau lah.hurmmm.ari tuh awin ade aktiviti kat sekolah.pastu ade budak pompuan sorang nie gi gedik gedik kat crush saye tu.pompuan tu pegang pegang dia.ish awin nmpak dia sebab kawan awin tunjuk dia.kalu kawan awin nmpk dia kene pegang pegang tu dia tk nk panggil awin.tapi biler awin dtng jer pompuan tu gedik gedik kat dia.haish sabar je lah.pastu waktu tu awin kat foyer.waktu pompuan tu gedik gedik kat crush awin tu awin pandang jer.pastu crush awin ternampak awin.crush awin tu da tau awin suke kat dia.lepas dia pandang jer awin awin lari.pastu dia marah pompuan tu kawan awin pandang jer dia ngan pompuan tu.rase cam nk nganges jer.nasib baik kawan awin support awin supaya jangan ingat yang pompuan yang tergedik gedik kat crush awin tu anggap pompuan tu saje gedik2 kat dia.hurmmm.crush saye sayang kan awk sangat sangat.hurmmm.harap awk tau saya sayang awak cangat cangat.rindu awak.selalunyer saya nampak awak seminggu tu mesti ade jer saye jumpa awak.tapi minggu nie saya tak nampak awk pon.tapi minngu lepas saya dengar suara awak.lepas rindu saya kat awk.tapi minggu ni saya rindu sangat kat awak.saya harap dapat jumpa awak atau dengar suara awak setiap hari.LOVE YOU CRUSH.